Shopping!!!

Oj idag har det vart mycket. Visserligen hade jag sovmorgon till jah jag vet inte riktigt men jag tror jag sov till lite över tolv iaf, sen fick jag inte sova längre eftersom Marco ringde och väckte mig:(
Men det gjorde ju inte så mycket med tanken på att klockan va så pass mycket.

Hur som helst hann vi knappt att lägga på förrän dom ringde från Natur Kompaniet, Göteborg. Det är nämligen så att jag va i Göteborg i förra veckan med mamma för att köpa en Fjäll Räven jacka av modellen Kodiak Women. Men då fanns inte den modellen i Svart och storlek M så det snälla butiksbiträdet beställde en sån åt mig från leverantören (antar jag). Den skulle i vart fall inte komma förens imorgon men tydligen så fick dom in den redan idag och det blev ju jag glad för. Så jag åkte in till Gbg nästan med det samma....hihi


Men när jag väl kom dit och fick testa jackan så va den för stor och jag såg ut som en sopsäck i den:( ... Fatta att jag blev vansinnigt sur. Men enligt butiksbiträdet skulle jacka finnas i en annan av deras butiker. Så hon skicka iväg mig dit. Hon till och med rita upp en karta över hur jag skulle ta mig dit...hihi Tyckte jag va lite kul men väldigt snällt av henne. För tack vare kartan hittade jag ju dit jag skulle. Men där fanns den inte:( Butiksbiträdet letade och letade tom i skyltfönstren men den va tydligen försvunnen eller stulen som han misstänkte att den va, då han berätta att dom hittat förstörda larm kvarlämnade i butiken.

Istället testade jag en röd Kodiak, och här kan man snacka om kärlek vid första ögonkastet:) Jag blev störtkär direkt...hihi

Tydligen ska den Kodiaken finnas kvar i vissa butiker runt om i Sverige där det bland annat då finns tre kvar i Stockholm som han mena på att dom kunde beställa hem åt mig. Men jag blev så kär i den röda så jag slog till på den.
Jag tycket inte den röda såg så fin ut när jag kolla på den i förra veckan men gud vad fint den va på. Mycket finare än på galgen i butiken kan jag lova;)

Nog om min jacka nu. Eller jah det finns egentligen inte så värst mycket mer att berätta. Jag har vart och shoppat precis hela dagen och eller jah iaf den ena halvan av dagen som jag inte sov bort;)

Jag träffade dock aldrig Marco idag vilket va planerat, men det blev för mycket helt enkelt. Jag kom hem så sent och trött va jag också.
Men vi ska ta och ses imorgon istället och då ska jag även se till och få mina hyllplan. För snart gäller det. Snart ska jag hem till Kristinehamn och då vill jag gärna ha mina hyllplan innan dess:)

Här är det jag köpte idag:)



Jag i min underbara jacka:) Ahh vad jag älskar det, jag tror tom att jag ska sova i den inatt:)



Köpte massa fina trosor från Calvin Klein och hanky panky:)



Då jag behöver en hel del basplagg nu, inhandlade jag tre linnen från Björn Borg.


Jag köpte även lite andra basplagg: Gul topp (Saint Tropez),  Vit kortärmad (Filippa K), Svart linne (Velour), Krämfärgad kortärmad (J.Lindberg)


Så det va allt för idag:( Det är inte alt för lång tid kvar tills klockan slår tolv och då är det ju en ny dag... hihi Fast inte för mig för jag ska inte sova än, jag är inte trött alls. Vem vet jag kanske blir det snart men nu ska jag iaf stryka lite kläder som jag tvättade igår och så kanske jag hinner måla naglarna med innan jag somnar vem vet... Men vi hörs imon alla glada:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker om dig gumman

2009-02-04 @ 18:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0