En vanlig dag på stan:)

Idag har det vart en vad jag kallar det för "en vanlig dag på stan". Dagen började med att jag körde mamma in till stan, och sen körde jag vidare till Knallen för att möta upp min vän Marco:)...

Ohh gud ni ska veta vad glattöverraskad jag blev när han tog fram en hjärtformad nyckelknipa.
De är nämligen så att jag oftast bär runt på stora väskor som tex min nya som jag köpte för någon dag sen, som jag ska visa upp för er lite senare. Men i alla fall så brukar mina nycklar försvinna i dom där stora väskorna jag bär på. Och låt mig anta att detta är ett vanligt problem för oss som älskar väskor av den större modellen. Men hittar aldrig det man söker efter, just för att väskan är för stor helt enkelt. Och eftersom att jag nu har en så snäll vän som Marco så tänkte han att han kanske hade lösningen på mitt problem, dvs att köpa en gullig nyckelknipa:)                                                                                                                                             
Och jah jag måste säga det att nycklarna är betydligt lättare att hitta nu då nyckelknipan är rätt stor och gullig dessutom:) 

                                                                                        


Hunger!!!

                                   
Sen var Marco väldigt hungrig vilket ju suns på hans fullastade talrik...hehe

                                      
Hehe behöver jag säga att jag med var väldigt hungrig?...hehe

                                            
Det vad väldigt fint där vi fick bord, så vi va tvungna att ta kort på omgivningen:)

                              
Jah omgivningen var väldigt fin tyckte även jag så Marco tog kort på mig med den fina bakgrunden:)   



Efter vi hade lunchat var Marco tvungen att dra iväg te jobbet. Och eftersom att jag är så snäll som jag ju är så körde jag ju givetvis dit han. Sedan mötte jag upp mamma igen och åkte iväg till Knallen återigen. Jah jag letar efter svarta trähyller i svart. Ungefär sånna som finns på Ikea fast i andra mått. Ikea har ju tyvärr inte dom måtten jag behöver för att få ihop det där hemma i Kristinehamn:(. Annars hade jag så gärna velat ha just den här hyllan, eller jah jag behöver ju sju stycken.


                      LACK Vägghylla                                      
Men jag tror ända att jag har en lösning på det här problemet. Va inne på Silvan idag och dom skär dom tydligen till plankor där du bestämmer motten själv och inte nog med det. Du bestämmer även färg då dom har fler olika färker. Ah den enda nackdelen är vell att färgen på plankorna dom har på Silvan inte är i exakt samma nyans som jag villat ha. Men och andra sidan så ska dessa hyllplan endas aggera skohylla och dessutom kommer det vara en helsvart frangardin över så det kommer nog inte synas så mycket att det inte är exakt den nyansen jag hade velat ha. Jag har ju inte köpr hyllorna än men jag tror jag åker in imon igen och gör det. Om det nu inte dyker upp nått annatförstås:)

                                                              
Men det blev lite shopping ändå:)


Köpte fem sånna här klädhängare. Det synns inte           
på bilden att det är klädhängare men det är det.
Jag ska jag ju skaffa hyllplan nu har jag ju tänkt och då blir jag                                                                                                                  
ju tvungen att ta ner hatthyllan så därför ska jag ha klädhändare
på en annan vägg i hallen:) Men det får ni ni se när jag fixat upp allt som  
det ska va. Dock kommer det att ta ett tag tills jag kommer hem eftersom
att jag är i Borås nu hos päronen:)

                                                                                                                                                                                     

                                                                                                                               
                                                                                                                                     Sedan köpte jag även två sånna här förpackningar med ljuslyckter. Dom ska jag ha på andra hyllor som jag redan bestält på glasmästeriet i Kristinehamn. Dock har jag ju inte hämtat dom än men jag får ta och göra det när jag kommer hem tror jag. Kommer bli väldigt fint med silvriga paljetter/glitter till röda glashyllor:)

Men som sagt allt detta får ni se när jag kommer hem och har fått upp allt detta. Men jag tror det kommer bli väldigt fint:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0