Trötter är vad jag är:(

Jah nu har jag vart igång hela dagen lång. Jah men jag har hunnit med en hel del också. Just nu har jag ett rensnings projekt här hemma hos päronen. Det är nämligen så att jag fortfarande har en del saker kvar här och vissa av dom ska med mig till Kristinehamn när jag nu åker hem till säga. Fast det mästa ska nog slängas tror jag. Men hur som hälst här rensas för fullt och så har jag hunnit med och träffa min underbara vän Marco. Jah vi hade mycket och prata om så jag kom hem för en stund sen jag och då hämta jag ändå upp han från jobbet klockan 19.00...hehe Så nu har vi nog allt båga tjatat hål i huvet på varandra. Men nej nu ska jag sova jag har massor att ta itur med imorgon:)

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0