Shopping idag igen:)

Jah nej det blev inte att jag åkte in till stan idag och inte heller träffade jag Marco. Nej, istället var jag och shoppade med mamma:) Köpte en massa saker dock var det mest saker till hemmet. Nödvändiga saker som dammsugare och fibermopp. Men självklart köpte jag ju inte enbart nödvändigheter utan även sådant som är mindre nödvändigt men ändå användbart då man bor själv:) Har ju inte bott själv så värst länge, bara ett halvår knappt. Så det är klart att det saknas en hel del saker hemma hos mig men det blir allt bättre och bättre:) Snart så har jag allt jag behöver... Ska bara köpa en strykbräda också så har jag dom större mer nödvändiga sakerna klara:)

Annars så har jag inte gjort så mycket mer idag. Har shoppat lite andra saker till hemmet med men det är inget jag kommer att visa upp nu utan när jag kommer hem till Kristinehamn. Då ska jag packa upp dom och ställa i ordning:) Hmm Sen blev det även lite skönhetsprodukter och gamla filmer jag inte sett tidigare:) Så visst blev det en hel del som inhandlades idag:) Men och andra sidan så får det va bra med allt sånt nu.. Nu vill jag bara hem och få i ordning allt, eller jah först måste jag ju köpa hyllor. Men hyllorna ska jag nog ta itur med imorgon om jag nu hinner och det inte blir några ändrade planer inför morgondagen vill säga:) Och imon SKA jag träffa Marco:) hihi





Här är min supersnygga dammsugare som jag blev störtförälskad i. Tror iof det beror på att den ju är helvit vilket jag tycker är snygt sen e det ju lite specielt med det coola hantaget till också:)



Eftersom att jag nu inte kommer att packa upp nått mer av det nödvändiga som inhandlades idag så får ni nöja er med dammsugaren. Här är kommer iaf der mindre nödvändiga som tex tre fina diadem. Tror dom kommer bli jätte fina till nån partyfrysyr nu när luggen börjat växa ut och allt. Kommer säker kunna andvändas till vardags med till kanske utsläpt hår eller bara en enkel hästsvans.



Sedan köpte jag strumpor med. Tyckte dom va så fina så jag kände att jag var tvungen att visa upp dom för er. Tycker alla är fina men mest av allt har jag fastnat för dom vita med hjärtan på, dom e ju så fina. Och sen även som rosa med svarta cirklar på dom är ju så coola ju:)

Köpte lite tjejsaker också som puderborste, lösnagelkitt med gele och allt som behövs till för att få fina naglar. Body Butter för led och fin hy, Nagelfil och nagel putts, idominsalva, Nivea spray deo och skydd för slitet trort hår.



Visst kändes det bra att ha shoppat en hel del som jag gjort idag. Någon som dock kändes ännu bätte var att få komma hem och ta sig en banan och jordgubbs smoothie:)

Och nu ska jag sova, har massor och ta itur med imorgon... Natti natt på er allihop:)


Kommentarer
Postat av: D

jävlar va du handlar! värsta fattiga flicka, hehehhe gooo sandra goo sandra:) min älskling e du

2009-01-30 @ 19:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0