Jag och missen bloggar:)



Ja som sagt det har vart fullt upp dom här senaste dagarn nu, men det är ju bara för att jag är hos mammsen och pappsen. Dvs på hemmaplan där jag har alla min gammla vänner och så:) Nu idag (eller igår blir det vell eftersom klockan har hunnit bli så pass mycket) har jag iaf vart i Gnosjö och hälsat på Diana. Tyvärr har jag tog jag inga bilder för vi hade massa annat för oss eftersom att vi inte setts på ett bra tag. Sen igår va jag hos Nillan. Och jah inga bilder blev det där heller men gud vad roligt vi hade. Epilera benen på henne eftersom hon inte klarar av det själv och sen noppa jag ögonbrynen på henne. De va riktigt roligt med tanken på att hon verken kunde ligga still eller vara tyst medan jag epilera.

Så nu idag efter att jag sovit ett par timmar för det har jag tänkt mig iaf så ska jag in till stan med mamma tror jag. Ska nog träffa marco och fika sen ska vi nog bara ta en runda på stan jag och mamma. Men vi får se hur det bli när jag vaknar om jag orkar allt det jag planerar att göra.

Men men nu ska jag försöka sova... Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0