Äntligen har jag fått mina hyllplan:)

Oj, jah klockan har ju hunnit att bli rätt mycket och jag har inte hunnit med och blogga någonting idag… tyvärr

Men och andra sidan har jag ju hunnit med och köpa mina hyllplan idag:) Jag fick ju visserligen hjälp av gulliga Marco att bära alla hyllplan för det va rätt tungt. Dom väger ganska mycket så Marco hjälpte mig att lasta in dom i bilen. Men och andra sidan är ju det gjort nu:)…Skönt att det är avklarat nu iaf:) 

Därefter tog vi en fika, sen var Marco tvungen att dra till jobbet och jag åkte hem. Egentligen har jag en massa och göra nu innan jag åker hem till K-hamn men jag blev så trött efter att ha vart på stan i ett par timmar så det fick bli en liten tupplur istället:)

Nu sitter jag hos Marco igen och gör inte så värst mycket, ska väll snart kolla film eller nått.
Vi får se vad det blir, men jag återkommer:)

Pöss på er så länge:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0