Vad gör man inte för lite uppmärksamhet?



Jah nu har Lily Allen gått ut med ytterligare ett dumt uttalande. Den här tjejen är ju definitivt antingen påtänd eller bara desperat efter uppmärksamhet. Det senaste uttalandet skulle då vara att föräldrar borde uppmuntra sina barn att ta droger. 

"-Föräldrar borde säga att droger verkar kul men gör konstiga saker med din hjärna, vissa reagerar positivt, andra inte. Prova det och ta reda på vad du tycker." Ska Lily Allen sagt nyligen.


Jag menar om man säger nått sånt och dessutom går ut i pressen med det måste det väll ändå vara nått fel i huvet på människan. Och nej jag är inte emot droger, jag anser att var och en har rätt att bestämma över sitt liv och ta ansvar för sina egna handlingar. Men att blanda in barn i ett sånt här ämne är väll ändå lite att ta i. När en kändis kommer med ett sånt här uttalande måste man väll ändå vara jävligt desperat, för visst har Lily Allen tappat i popularitet jävligt mycket. Speciellt i jämförelse med för några år sedan då hon slog igenom.  
 

Jaja, så kan det va. Blir ju givetvis jäkligt irriterad men samtidigt tycker jag att det är lite kul att se kändisars desperata försök att ta sig tillbaka in i rampljuset. Nåja nu ska jag iaf göra mig i ordning för dagen. Vaknade typ nyss. Ska förmodligen käka nått med och sen iväg till OK/Q8 för att hämta mitt paket jag beställde härom natten. Måste även inhandla lite andra saker, lovade mamma att köpa handukar åt henne. Så det måste jag fixa. Men vi hörs sen mina små älsklingar:)

pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0