Fika

Så nu är Marco hemma i Borås igen. Prata med han för någon timma sedan, för att höra hur resan hade varit. Men det hade tydligen itne vart några större problem. Bra det, nu kan jag andas ut och vara lugn.
Annars har jag umgåts med Emily idag. Vi startade med en fika på kafé Pause. Emily åt nån sallad medan jag åt en jättegod kladdkaka. De va allt mumma de, har vart sugen på kladdkaka sedan imorse ju. Nåja efter kladdkakan så gick vi hem till mig. De brukar oftast bli så när jag är med folk att vi hamnar hos mig eftersom att jag bor mitt i smeten. Men och andra sidan gör det ju inte mig nått. Fast jag måste säga att jag har lite dåligt samvete för att jag inte vart och hälsat på Emily än. Det är nämligen så att hon har flyttat till en ny lägenhet för ett tag sedan, och jag har inte vart och hälsat på där än. Jag vet inte ens vart den nya lägenheten ligger. Vilket ju kan vara en fördel om man nu ska hälsa på någon.
Nåja väl hemma hos mig satt vi och snacka om att inget som vi brukar göra. Naturligtvis såg vill till att även den här gången fylla askkoppen full...hehe Dock får ni inga bevis på detta idag. Men jag tror jändå att ni tror mig, ni fick ju se hur det såg ut förra gången så. Runt femtiden skulle Emily  hämta ut ett paket här i stan sedan skulle hon traska hemåt. Så jag tog med min Britta och tog följe med Emily en lite bit... De va väll snällt av mig, tycker ni inte det?...hehe Näe gud vad trött jag är kommer nog ta hela veckan att vila upp sig efter igår. Fast nu ska jag nog göra mig lite mat. Behöver även lägga mig och vila en stund efteråt skulle jag tro.

  


Emili med paketet i högsta hugg;) På höger sida syns även en liten bit av Britta.


Kommentarer
Postat av: D

nemen va snäll du e....världens bästa e du:)

2009-02-24 @ 19:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0