En halvt lyckad kväll

Oj, vad trött jag har varit idag, har typ inte gjort annat än sovit. Men och andra sidan var det ju till största delen en lyckad kväll igår. Va ju ute och festa med Mia och kom väll inte hem fören typ fyra, halv fem imorse. Men som sagt kvällen var lyckad, förutom att det visserligen blev lite väl mycket fram på småtimmarna.
Allt va som en lyckad utekväll ska och brukar vara fram till typ halv två, då stack Mia hem och jag stannade kvar. En halvtimma senare ringer hon mig och ber mig komma hem till henne. Så jag skyndade mig och observera då att jag halvsprang i tio centimeters höga klackar. Jag hade redan fått ett hum om vad det rörde sig om men jag var ju inte helt säker så jag var ju tvungen att skynda mig. Väl framme möts jag av värsta kalabaliken. Dock var det inte som jag först hade trott, och tur är väll det. Men det blir ju så i sådana situationer att man helt enkelt förbereder sig på det värsta. Så vad ska man säga spriten är ju tillgänglig för oss alla, dock är det inte alla som ska/bör bruka den. Så skulle väll jag vilja uttrycka mig i en enkel mening. Men nåja nog med tragik, nu vet ni ju iaf orsaken till dagens dåliga uppdatering. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0