Tuff natt

Marco åkte för en liten stund sedan så nu är det ensamt här igen. Har vart helt underbart att ha han här, han är ju så go jue. Massa mysig är han med. Men nu är jag jäkligt trött. Vi har umgåtts hela natten så det blev ju inte många timmars sömn inatt. Runt tre timmar skulle jag gissa på, (fattar inte att jag fortfarande lever). Men jäkla vilken vart det blev här imorses. Först hoppa Marco upp ur sängen och tyckte att det var för ljust ute. Sen tjura jag över att han väckte mig. Därefter kom ja gpå att tågtabellen är helt fel. Jag hade kollat på hur tågena härifrån går på en söndag och inte tisdag. Så det blev fel. Men i hopp om att han ändå ska kunna vara framme i Borås vid tvåtiden så ringde jag SJ. Men nej det gick inte, så nu kommer han vara framme vid fyra istället, - OBS!, mitt fel...hihi Nåja han kommer ju fram iaf. Tänk att ha han här en dag till, haha jag skulle verkligen vart DÖD då. Vi har ju så mycket att prata om ju.
Nu tänker jag nog gå och lägga mig en stund. Ska ut med Britta om 30min och sen ska jag fika med Emily vid två. Så det är rätt mycket just nu, iaf nu när jag är i det här tillståndet... Jesp 




Marco på Blå Valvet med en macka i handen:)


Här är jag på Blå Valvet med min mat.




Visst ser det gott ut men så himmlans gott var det inte. Faktiskt första och sissta gången jag äter frukost här.



Så här död är jag efter allt för få timmars sömn:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0