Dianas önskan är min lag;)

En riktigt slö hemmadag har det vart idag. Visserligen har jag väll pluggat lite och så har jag ju vart ute med Litta så klart men annars har det ju inte vart så mycket mer. Tänkte jag skulle visa er hur mina skohyllor som jag tjatat om under så lång tid ser ut. Var ju ett tag sedan jag satte upp dom nu men Diana har verkligen tjatat hål i huvet på mig om att hon vill se hur hyllorna ser ut. Då menar hon alltså att jag ska lägga ut bilder på bloggen. Hon är ju så nyfiken...hihi Men jag har ju inte fått till några bra bilder i och med att hallen inte är så bred. Detta i sig innebär ju att alla hyllor inte får plats på en och samma bild. Så därför valde jag att lägga upp två bilder. Men jag lovar det är mycket snyggare i verkligheten. Älskar mina skohyllor:) Men nu har ju Diana fått sin önskan uppfyld, och är Diana glad så är jag också glad:)

Här måste jag även tillägga att jag verkligen trodde att jag hade fler skor än så här. Det såg ju så mycket mer ut när det bara låg här i hallen, helt i oordning. Men mer än så här hade jag tydligen inte:( Så nu blir det till att köpa nya skor så jag kan fylla upp mina hyllor som jag kämpat för så:)

 



På den här väggen har det tidigare alltså hängt en hatthylla som jag nu tagit bort på grund av skohyllorna. Så nu blir ju nästa projekt som jag inte kommit igång med ännu att bygga mig en "klädhängare" för jackorna. Anledningen till att jag inte bara köper mig en vanlig klädhängare är för att jag inte tycker om att ha saker som miljoner andra människor har. Så jag har köpt grejerna för byggprojektet, men jag har ännu inte kommit på hur jag ska göra för att få ihop det. Men jag jobbar på det. Klädhängare ska då hänga på andra sidan dvs mitt emot skohyllorna som ni ser här:)

Älskar er:)


Kommentarer
Postat av: D

äääääääännntligen:)

fan va snyggt....klockrent alltså! helt underbart!

2009-02-26 @ 20:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0