En rolig dag:)

Då var man ensam återigen igen då, men gud vad glad jag är. Nej inte för att jag är ensam utan för att jag tillbringat en stor del av dagen med min underbara väninna Emili. Vi har som sagt umgåtts hela degen i princip och gud vad roligt vi haft det. Vi gjorde i och för sig inget speciellt, vi bara umgicks, tog en sväng i affärerna här på stan, käka bakpotatis på ett av fiken osv. Kommer inte ihåg vad fiket hette nu men jäkligt god bakpotatis hade dom iaf:)

Efter maten gick Emili och köpte sig en kaffe på pressbyrån och tog med den hem till mig. Det är nämligen så att Emili vet att jag är jäkligt snål med mitt kaffe så därför tog hon och köpte eget...hahaha
Nej men i och med att jag inte dricker kaffe själv så har jag ju heller inget sånt hemma. Så nu vet ni det om ni någon gång kommer och hälsar på mig...Ta med eget kaffe för nått sånt har jag inte att bjuda på...hehe
Cola däremot har jag jämt så dricker ni cola kan ni va lugna det bjuder jag mer än gärna på:)

Därefter gick vi återigen hem till mig och snacka lite skit som vi brukar göra. Rensa igenom lite av min garderob gjorde vi med. Eller jah hon satt i soffan och tala om för mig vad som skulle slängas, sparas och vad som möjligen kunde säljas på en kanske kommande bloppis.

I övrigt så har jag även vart i skolan idag en lite sväng innan Emili kom. Har nämligen vart och hämtat en bok som jag behöver till mina samhällstudier på distans. Så nu ska det börja pluggas massor:)
Här är några bilder från dagen:)



SÅ SÖT HON ÄR:) Här står hon i kassan och och ska köpa sexiga underkläder;)



Här sitter vi på fiket och käkar bakpotatisen som var så himla god. Ni Kristinehamnare kanske tom vet vilket fik det är;) I så fall vill jag tippsa om bakpotatisen där:)



Här är dagens outfit Glasögon Quno Kvist, Linne Björn Borg, Kofta Zoul, väska Saddler och leggings i svart lack.



Här sitter hjärtegrynet i soffan hemma hos mig och tar sig en cigg:)



Jah, vad ska man säga vi röker flitigt;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehe de som vi gjorde för några dagar sen

2009-02-10 @ 20:34:40
Postat av: Anonym

fiket heter pause.. och tack ännu en gång för en underbart trevlig dag gumman :) och nu har även ja skaffat mej en blogg igen :P emelieba.blogg.se

ska lägga upp en bild på dej och mej imorgon tänkte jag :)

2009-02-10 @ 20:51:24
Postat av: Magnus

Inte bra att röka. luktar äckligt och så.

2009-02-18 @ 00:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0