Trött och dålig

Idag har jag tillbringat hela dagen i mysklädseln. Jag är så himla trött och inte känner jag mig bra heller. Vet inte riktigt vad det kan bero på. Men nu är jag iaf vaken och hungrig dessutom, så nu ska jag laga mig lite kvällsmat hade jag tänkt. Sen måste jag även plugga lite ikväll, och naturligtvis ta en promenad med Litta. Tänkte jag skulle till badhuset en sväng ikväll med men tror inte det blir något av det när jag mår så här. Nej jag tror kvällspromenaden men Litta får räcka för ikväll. Bara det kan bli mörkt ute snart det här äckliga vädret tar död på mig. Har vart mulet och äckligt hela dagen:( Nåja nu ska jag laga till lite mat så jag får nått i magen.

Härs senare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0