Tjenamors

Vaknade rätt tidigt idag faktiskt, runt tio tror jag. Brukar ju ställa klockan på elva men av någon anledning (som jag nu inte minns) så stälde jag klockan på tio. Nåja jag har fått en hel del gjort iaf. Dels har jag ju gjort en massa försök att få tag på syon i skolan. Detta dock utan vidare resultat, men ändå. Sedan har jag även vart på coop och köpt nya konsoler och därmed även ringt till vaktmästaren som lovade att komma imorgon och hjälpa mig med att sätta upp mina hyllplan. Så förhoppningsvis har jag mina hyllplan uppe imorgon:) Ska bli väldigt skönt att få upp dom så jag kan släppa detta projektet och gå vidare med kanske ett nytt. Nåja har även vart och handlat mat. Eller jah inte mat direkt, jag har ju massor i frysen men dricka iaf. Och lite sånt som tagit slut. Så nu har jag ont i ryggen då jag bar ahh jag vet inte hur många lite mer jag bara dom i en ryggsäck på ryggen. Men det gick ju bra nu är jag ju hemma. Tänkte jag skulle vila nu en liten stund, vilket jag ju tror att min rygg verkligen behöver. Sedan ska jag väll göra inordning nått att äta och så kanske jag även orkar mig ut på stan igen. Har en hel del ärenden kvar och göra nämligen så desstumer jag hinner idag desstu bättre är det ju. Men det får vi som sagt se ifall jag orkar, jag har ju så himmla ont i ryggen nu ju:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0