Söndagsmys:)

Idag är det söndag, eller det va det iaf innan klockan slog tolv. Har inte gjort så mycket idag mer än sovit. Skulle ju göra en massa saker men tyvärr har jag sovit bort hela dagen, då jag vaknade runt femtiden. Självklart var jag ju vaken däremellan men i stortsätt har jag sovit hela dagen.

Men tv mys blev det iaf, med mig själv naturligtvis. Filmen jag såg på gick på 3:an vid nio tiden. Tror den heter The Break Up, en romantisk film från 2006. Filmen gör jag en recension på imorgon dock för just nu är jag alldeles för trött för det. Under filmens gång tog jag mig ett fotbad, vilket va underbarat.


Det här bestå min söndagskväll av. Tända ljus, fanta och poppcorn:)




Här är fotfilen jag andvänder mig av numer. Den är verkligen bra och kommer från Biolage.



Så här ser baksidan ut med en vanlig fil på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0