Söndagsmorgon

Godmorgon kära läsare tänkte skriva lite om gårdagen och hur min Alla Hjärtans Dag var.
Börjar väll med att tala om för er att den faktiskt gick väldigt bra (trotts att jag är singel). Den var ju naturligtvis långt ifrån den som jag fick uppleva för ca fem år sedan med ett av mina ex. Men som sagt gårdagens Alla Hjärtans Dag blev inte så tokig den heller. Alla Hjärtans Dag är ju inte enbart för kära par utan kan ägnas åt att umgås med vänner också. Och eftersom jag är singel föll det ju ganska naturligt för mig att umgås med min vän Emeli som också är singel:) 
Som två singlar hade vi faktiskt jätte trevligt ihop. Först var vi ute och gick en sväng med min lilla vove Britta i kanske en timma. Tog en snabbis till Coops hann vi med också, och därefter blev det pizza på Viking. För er som bor i Kristinehamn kan jag rekomenderar pizzan Afrikana på Viking. Världens godaste pizza med ananas, nötter,bannan, lök och jälvklart kurry på. Jag brukar ju dock beställa med kyckling på dessutom. Natruligtvis med extra allt på:) Dessutom är deras pizzor rätt så räjala så vi fick dela på en pizza eftersom att det annars blir så mycket över. Men nog tjatat om pizza nu det var iaf en jätte trevlig kväll vi hade ihop:)


Lilla hjärtegrynet somnade i väntan på pizzan...hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0