Parfym.se

Dom är snabba på parfym.se, jag satt ju här i måndags vid 05.00 tiden på morgonen och gjorde min beställning. Så när jag hade vaknat vid tvåtiden idag så hade jag fått brev från posten om att hämta ut ett paket. Självklart visste jag ju vad det var i paketet, det är ju min första internet beställning någonsin så:) Men det gick ju bra:) Lite förvånad är jag ju över den snabba leveransen, men visst är det ett stort plus på det. I övrigt är jag nöjd med varorna också. Brunkrämen är ju precis likadan som jag tidigare haft i två omgångar, så den är jag ju inte särskit förvånad över. Den vet jag ju är bra. Det som jag däremot inte visste var att maskaran var så himla bra. Jag som använt Diors smink nu ett bra tag borde ju veta att sminket är bra tycker man ju. För det är bra, det är jäkligt bra. Men ändå blir jag lika förvånad varje gång jag testar en ny produkt (från Dior) för produkterna är ju så himla bra. Samma sak med läppglansen så himla fin färgen är. Ändå gjorde jag beställningen på måfå. Jag hade ju inte sett färgen IRL och på nätet är det ju inte alls samma som i verkligheten. Hur som helst är jag väldigt nöjd med Parfym.se så visst lär det bli fler beställningar därifrån när det blir dags att handla smink nästa gång:) 



Fick inte till någon bra bild, men här är sminket jag fick hem i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0