Panik!!!

Imorgon lämnar jag Borås för ett tag framöver och beger mig hemåt till Kristinehamn. Det ska faktiskt bli skönt att få komma hem nu efter hela två veckor hos päronen i Borås. Fast de klart nu när pappa kör upp mig så kommer även mamma följa med och stanna i ett par dagar:) Så kommer pappa och hämtar henne sedan.

I övrigt är det en väldigt trött söndag. Eftersom att jag nu ska åka imorgon borde jag ju packa och städa här men jag är så himlens trött. Vet inte vad det beror på, om jag kanske håller på och bli sjuk eller vad det kan va. Skulle iof inte förvåna mig om det vore min tur nu när både pappa och mamma vart sjuka... Jag som vanligtvis aldrig blir sjuk.


Hm njae nu ska jag väll vila lite sen får jag nog sätta igång med och packa iaf så päronen inte åker utan mig imorgon;P  

Ha det så bra så länge så hörs vi snart:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0