Onsdag:)

Jah idag är det faktiskt onsdag vilket innebär att jag vart i skolan. Jag är ju i skolan varje onsdag nu ett tag framöver då jag har förberedelser inför högskoleprovet. Idag gällde det matte. Kul tyckte jag, jag har ju alltid vart bra på matte så varför inte. Men jäklar vad svårt det var. Eller jah svårt, jag har ju det inte bakhuvudet någonstans. Det gäller ju bara att ta fram det. Men samtidigt så har jag ju inte haft matte som ämne nu på ahh säg en 3år så visst har man glömt en hel del.
Neh men det här ska nog gå bra det här, gäller ju att vara optimist:)

Annars så har jag även vart på det som dom kallar för "bild och form" i skolan. Där lagade jag några av mina gamla smycken som tidigare vart sönder men är jättefina. Eller jag lagade tre och tillverkade ett. Men ett utav dom jag lagade hade inte hunnit torka när lektionen var slut så det fick ligga kvar till efter lovet. Annars är jag väldigt nöjd med mitt verk, och nu längtar jag tills på måndag efter lovet så jag kan gå dit igen och fortsätta med att tillverka nya smycken. Det är faktist jätte roligt när man väl kommit igång, och har man dessutom en inspirationsbok till hands är det ju ännu bättre. Här är neda kan nu kolla på det jag pysslade med innan idag. Nu ska jag plugga lite innan nattpromenaden med Ulla och Britta. Men vi hörs efter 00.00 :) pöss



Nu kan jag börja andvända mitt fina älsklingsarmband eftersom att jag nu lagat det:)



Samma sak gäller dessa örhängen. De är ett av mina favoriter som jag inte kunnat andvända på ett bra tag. Men nu är dom hela igen:)




Här är mitt halsband som jag gjorde idag. Fast bilden gör verkligen inte halsbandt rättvist då det är mycket finare i verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0