Nu är det inte långt kvar

Näe för snart gäller det, snart är Marco här:) Gud vad glad jag är över att han ska komma. Har saknat han massor sedan jag åkte från Borås typ. Men och andra sidan saknar jag ju alla mina vänner i Borås. Saknar er massor ska ni veta. Annars har jag försökt hinnna med så mycket som möjligt idag. Mest städat, plockat, diskat, tvättat mm men ändå det känns skönt att det är gjort nu iaf. Jah jag har tom vart så upptagen med allt att jag glömt att äta så nu har jag gjort min egen yoghurt. Yoghurten gjorde jag på frysta rabarber och skogsbär, hemmagjord citronglass och lite ananas juice. Detta hälde jag i en mixer och jah visst ser det gott ut:) Frågan är vad det smakar nu bara...hehe



Nu ska jag äta, för jag är hungrig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0