Nattvandring

Så nu har jag vart ute och nattvandratt igen med mina kära grannar Ulla och Britta. Det blev ju en liten runda till Statoil för att köpa cigg och mums mums som vanligt. Men nu snart ska jag sova. Har tagit mig en sömntablett så nu ska den väll börja verka inom kort:) Jag brukar ju egentligen inte sova vid den här tiden eftersom att jag hellre är upp på nätterna men i och med att jag ska till skolan imorgon så måste jag ju sova.


Innan vi gick ut idag så hann jag med att plugga lite engelska också. Så nu är jag allt förbered inför morgondagens lektion som handlar om engelska läsförståelse...haha nej det är jag inte. Jag är skit dålig på engelska men de klart lite kan jag ju. Men det ska bli bättre nu, för det har jag bestämt mig för. Och när jag bestämmer mig för nått då blir det så, finns inga andra alternativ. Jag brukar säga det att jag är inte tjurskallig, jag är principfast;) Haha


Neh natti natt kära läsare så härs vi imorgon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0