Nattshopping

Godmorgon, eller vad man nu ska säga. Det är ju kväll nu iof men för min del som hade svårt att somna inatt så är det väll nästan morgon då jag faktiskt vaknade precis. Eftersom att jag inte kunde sova inatt så blev det ju lite nattshopping för min del istället. Halv fyra på morgonen klickade jag nämligen hem lite smink från Parfym.se som jag hade hittat in på då. Förhoppningsvis kommer jag alltså innom kort tid att ha lite smink här hemma snart. Läste på deras hemsida att leveranstiden skulle vara 1-2 dagar då det skulle skickas redan vid fyratiden idag. Det ska bli så kul och se ifall jag gjort rätt med beställningen då det här är min första beställning på nätet någonsin.

Annars har jag väll inte så mycket mer och berätta. Ska väll försöka vakna till liv lite nu så ska jag väll ut med Britta klockan 7. Sen måste jag även iväg till affären occh handla lite. Och tänk inte ens tanken att fråga mig vad jag ska göra inatt nu när jag sovit bort hela dagen för det är just det jag funderar över själv. Men jag tror dock att det kommer bli en del bloggande faktiskt. Jah hoppas kan man ju alltid;)

Älskar er mina kära läsare


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhhahha....du har vänt på dag å natt kompis...

kompis...kör inte på höger, nu ska vi inte till grannen å fika..hahahha

2009-02-16 @ 19:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0