Myspys

Så nu har vi vart ute med Litta, så nu ska hon inte ut mer förens imorgon. Jag har nyligen duschat och nu är Marco och duschar så nu ska det myspysas framför burken lite. Sedan blir det sängen, Marco är väldigt trött. Dessutom ska vi upp tidigt med. Hans buss går vid elva imorgon och jag är ju verkligen inte vad vid att gå upp så tidigt så visst kommer det bli lite kämpigt. Jah för vi ska ju hinna umgås lite imorgon med:) Men och andra sidan kan jag ju sova när han åkte hem. Så det borde ju inte vara några problem. Kanske får ta Britta imorgon vid nio tiden med för Ulla mår inte alls bra. Men det är ju som sagt imorgon för nu ska det bara mysas massor:)



Jag i min myspysklädsel:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0