Mitt i natta

                   

Så nu har jag vart ute och nattvandrat igen. Som jag tidigare skrev så var det ju meningen att jag skulle pluggat lite innan jag gick ut. Men så blev det dock inte, då jag fick ett samtal under tiden. Samtalet var visserligen kort men ahh gud vad ont i huvet jag fick. Jag blev väldigt upprörd av detta samtal och då jag blir så upprörd då händer det ofta att jag får spänningsvärk. Men nu så har det gått över helt plötsligt. Det räckte tydligen bara med en nypa frisk luft så:) Nåja nu ska jag ta mig en dusch och sen får det väll bli lite plugg. Jah eftersom att det inte blev det när det var tänkt menar jag. Och för er som sover nu vill jag önska en god natt:)
Natti natt

                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0