Massa tvätt:(

Oj, nu är jag väldigt trött. Jah har vart vaken sen klockan 8.00 imorse då jag boka en ny tvättid igår som jag gärna inte ville missa idag. Igår skulle jag ju ha tvättat men jag försov mig.Eller jah jag orkade helt enkelt inte gå upp så tidigt som klockan 8.00 på morgonen, halvbakis som jag var. Som tur var fanns ju en tvättid ledig imorse som jag bokade in igår och ännu mer tur var att jag orkade gå upp idag. Men och andra sidan var jag ju inte bakis heller. Var ju inte med ute och festa igår. Så nu är jag klar med tvätten iaf:) Sen är jag jävligt sur med. När jag kom ner till tvättstugan imorse så hade dom som tvättat igår inte gjort rent efter sig alls. Det finns nämligen någon i huset här som inte gör rent efter sig. Men fan vad bra dom är på att skita ner. Vi vet inte vilka eller vem detta är men nog jobbar vi på att ta reda på det. Ni får ursäkta mig om jag klagar men jag har fan i mig städat nog efter andra idag. Så nog är jag sur över att folk inte kan städa undan i tvättstugan när dom vart där och skitat ner. Nåja tvätten blev ju ren iaf, dock är ju inte allt torrt eftersom att det var något fel på torkskåpet. Har sprungit upp och ner hela förmiddagen här nu så jag har inte hunnit med så mycket mer. Naturligtvis har jag hunnit äta med, och för ovanlighetens skull har jag även gjort maten själv. Men disken får stå ett tag nu. För diska orkar jag inte göra förens jag vilat upp mig. För vila är just vad jag tänker göra alldeles nu.


Kvar på dagens göra lista är:

*Diska
* Plugga
*Städa

*Blogga

*Stryka och plocka i ordning den rena tvätten

*Försöka mig på en om installation av min Handi (Elektrisk almanacka)



All tvätt jag slitet med hela förmiddagen:) Men nu är det allt rent;)



Disken jag måste ta itur med sen:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0