Kvällspromenad

Nu är jag hemma från vår långis som vi brukar ta så här på kvällarna. Så nu blir det ingen mer utgång fören imorgon. Men och andra sidan är det ju bara bra att jag slipper gå ut nå mer med Litta för jag har ju en del att göra. Jah eftersom att jag försov mig även imorse så får jag ju göra det som inte blev gjort då över natten. Jag mår ju mycket bättre nu och dessutom är jag ju utvilad så nu lär det bli mycket gjort inatt. Snart ska jag ta och hoppa i duschen sen ska jag plugga. Efter plugget kanske det blir nått mer blogginlägg annars ska jag lägga mig och läsa. Får väll se hur det blir men nog ska det bli grejer gjorda här iaf:)

Ha det mina små älsklingar:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ajabaja....inga nya inlägg...heheh

2009-02-26 @ 10:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0