Klart;)

Jah nu är allt klart, färdig packat:) Det är en hel del faktiskt. Jah jag kom hit för två veckor sedan med en reseväska. Men nu är hela bilden full och dessutom kommer pappa få ta med resten av grejerna när han komme rupp och hämtar mamma för allt kommer inte få plats nu:(

Men ändå gud vad jag är glad, imorgon ska jag hem, äntligen. Fast de klart jag kommer sakna mina vänner här, mamma och pappa och så klart min kisse miss. Älskar ju min kisse miss. Men nåja hem, hem, hem nu iaf, tänka positivt är bra inga negativa tankar nu när jag ska hem och allt. Det värsta är väll kanske att min pappa har fått för sig att han vill åka klockan 4. Jah just de KLOCKAN FYRA. Så nu funderar jag på om jag ska gå och lägga mig överhuvudtaget... hmm vad tycker ni? Ska jag eller inte?


I övrigt har dagen vart, förutom stressig så väldigt skojig. Jah jag tog en paus i packningen innan och åkte en sväng till Diana. Va inte där så värst länge men gud vad roligt vi hade det. Jah vi va hos en av hennes kompisar (som jag inte minns namnet på). Men iaf där satt vi och tjata lite, beställde pizza, käka och så det sista spelade vi lite Wii.
Jah och vi hade skit sköj. Det roligaste va nog då han vi va hos skulle visa mig hur jag skulle göra när vi spela tennis och jag gjorde som han fast jag råka träffa mitt glas med cola som stod på bordet. Och all cola som fanns i glaset åkte ut på golvet och mattan och jah ni vet. Så det fick vi torka upp samtidigt som jag trode vi skulle garva ihjäl oss alla tre...hehe jah fan vad vi garva.

Sen var jag tyvärr tvungen att åka hem igen för jag hade ju inte packat klart då:( Fast nu har jag det och det är jäkligt skönt för om fyra timmar är jag på väg hem:)

Diana är nyvaken, då jag veckte henne när jag kom:)

En nyvaken (väldigt bakis) Diana vägra vad med på kort. Men jag fick henne allt:)

Här tror hon att hon ska dölja baksmällan med sminket...haha lycka till;P

Diana tror att sminket hon kletar på ska hjälpa mot baksmällan... hmm
Jag tror inte det hjälper vad tror ni?

Vi två:)

Här kom hon med okså... hihi Ser ni så söt hon är?...

Diana och hennes kompis

Här sitter dom i soffan och kollar på handboll eller vad det nu är för nått, fotboll kanske. Vad vet jag...hehe

Tråkigtg:(

Gud vad tråkigt jag hade det just då. Men jag fick roa mig på mitt egna lilla vis:)

Wii!

Sen spela vi tennis, och jag välte ut mitt glas med cola:D

Storstädning på G;)

Jah här va det storstädning på G;)

Min resväska:)

Resväskan jag kom med för två vecker sedan är proppfull. Men packad och klar:)

Grejer som ska med till Kristinehamn:)


Utöver resväskan och det som redan är nerpackat i bilen så ska även dessa saker med. Nåja får vell se vad som får plats nu om ett par timmar:)

Men ha det nu så gött mina underbara läsare så hörs vi monorgon så fort jag har tid och blogga:)
pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0