Kanske en dålig ursäkt

För som vi ju redan vet så bloggade jag ju inget igår. Men det har ju sina orsaker då jag faktiskt vart i full fart hela dagen igår. Jag fick ju till att börja med upp mina skohyllor igår då vakmästaren var här och hjälpte mig upp med dom. (Lovar att jag ska visa er hur det ser ut senare.) Sedan hade jag lite ärenden att göra på stan, va även på systembolaget. Sedan blev det konsoler över som jag var tvungen att springa tillbaka till affären med och lämna tillbaka. Brandkåren har även dom vart här igår då det brann på tredje våningen. Så då va hela byggnaden full av brandrök. Men det gick bra, de va ingen som kom till skada iaf. Sedan kom ju Mia och vi skulle ut med hunden, då fastna jag i hissen här. Så tog det väll ett tag men sen fick dom ju ut mig. Till slut kom ju jag och Mia ut som ni redan vet, och kvällen blev ju väldigt lyckad. Men och andra sidan förtjäna vi det med tanken på allt obehagligt som hänt tidigare under dagen. Så nu vet ni det, kanske tycker ni att det är en dålig ursäkt. Vad vet jag, men en ursäkt är det iaf.

Pöss på er så hörs vi senare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0