Kallar dom det för underhållningsprogram?

Eller vad fan hon nu heter. Alltså okey visst är hon snygg men också en vanlig hora i mina ögon. Råka bläddra igenom kanalerna här nu och hamna så klart framför MTV där de självklart visar just det vidriga programmet, just när jag sitter och bläddrar. Vet inte vad det är för avsnitt jag kollar på eller nått om programmet i allmänhet. Har ju bara sett det nån gång sådär och läst om det har jag väll med gjort i och med att jag älskar skvaller. Men för fan det hon håller på med är väll ändå och ta i. Hånglar med allt och alla som är där och talar om känslor. Herregud vad vet hon om känslor när hon i nuläget har känslor för tre personer, (säger hon iaf i detta avsnittet). Men ändå kommer det väll antagligen ännu en inspelning nästa säsong. Hon filmar ju dom här avsnitten på löpande band och hittar ny "kärlek" varje gång. Herre min gud är det någon som förstår sig på det här programmet? Eller är det meningen att man inte ska förstå utan bara titta för underhållningens skull? Ahh och så klart för att hon ska tjäna en liten slant på det hela med så klart. Vart är världen på väg någonstans? Nej jag är ingen konservativ person som tycker att allt va bättre förr. Nej jag är snarare tvärtom, jag är för att utvecklingen ska framåt och inget annat. Men vadå? Horor har ju funnits i alla tider, och det här verkar ju vara den nya sortens horor. Och visst inget mig emot, att horor existerar gör mig inte ett smack. Det som däremot gör mig jävligt irriterad är att det här ska va något slags underhållnings program. Skillnaden från förr är väll den att vi tidigare visste om att det här hon håller på med existerade men vi tvingades ju för fan aldrig att kolla på det. Okey tvingas är väll kanske fel ord. Självklart har man ju möjligheten att stänga av eller byta kanal. Men vad fan att någon ens kan komma på nått sånt här och sedan kalla det för underhållningsprogram. Det är ju enligt min mening rena vansinnet jue. Jag skulle nog vilja definiera "programmet" som den nya versionen av mild porrfilm.
Nä fan jag skulle kunna spy på henne rakt av. 
Skulle någon av er vilja vara med i detta såååå underhållande program?



Nå håller ni med mig i mina åsikter och det jag har skrivit eller är jag helt ute och cyklar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0