Hejsan

Nu så är Marco äntligen här. Åhh jag som längtat så, de knappt så jag fattar att han är här. Fast just nu pratar han i telefon så jag tänkte jag kunde blogga lite. Skriva lite om vad vi gjort under dom här timmarna han vart här. Fast det är ju inte så mycket egentligen. Vi har bara vart och käkat, handlat och vart ute med Britta. Vi käkade den gudomliga bakpotatisen som dom har på kafé Pause. Bakpotatis med skagenröra och en massa sallad, muma. Sen har vi vart iväg till coop också, köpte cola och godis. Så nu blir det massa mys ikväll:)



Marco är inte särskilt glad över att få va med på bild idag...hehe



Bakpotatis med skagenröra de muma de;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ubicu te zbog ovog da znas

2009-02-24 @ 19:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0