Hej:)

Eller godmorgon kanske man bör säga. Vaknade ju nyss så för mig är det ju morgon. Jag (som många andra) gillar ju att sova ut på mornarna så jag brukar vakna vid den här tiden. Inte enbart idag för att det är söndag utan annars också. Och nej det är inte för att jag inte har någon sysselsättning utan för att jag bestämmer mina arbetstider själv. Jag pluggar nämligen på distans och det går till så att man studerar hemmifrån, vilken tid på dygnet man vill.
Tycker det är så himla skönt att det finns sådana möjligheter då jag gärna är uppe halva nätterna och gör det jag ska. Jag får ju inte så mycket gjort på dagarna, och finns det nått jag hatar så är det tidiga mornar. Vet ine riktigt varför det är så men troligen är det för att jag är så himmla ljuskänslig. Så när det börjar mörkna ute känns det som att jag bara fylls med nya krafter. Annars går jag mer eller mindre runt som en levande död på dagarna.  
Men det jag inte får gjort på dagentid gör jag istället kvällstid:) 

Men nog om det nu.

Igår var det ju lördag och för min del innebar det en lugn hemmakväll:) Några av mina kompisar skulle dock ut och festa och ville då ha med mig men den notan va inte jag med på så jag stanna hemma som tänkt mig från första början.
Sen om dom va ute utan mig det vet jag inte men det lär jag ju få reda på senare under dagen antar jag.

I övrigt har jag inte tänkt och lämna lägenheten mer än nödvändigt, dvs förutom om jag måste. Jah ni vet ifall ciggen tar slut så jag måste springa ner och köpa nya (tur att kiosken är precis utanför mig:). Sen kanske jag tar en sväng med Litta (grannens hund). Men i övrigt har jag bara tänkt att va hemma.
Jag har ju till största delen fått ordning i lägenheten nu. Så dagen idag kommer att gå åt till att plugga.
Sen har jag en massa pappir att ta itu med och så kanske jag får lite tid över till att sy nått:) Jag tycker ju så mycket om att sy när jag får tid till det. Men bara om det blir tid över för ikväll blir det filmkväll har jag bestämt:) Dock har jag inte riktigt bestämt vad det blir för film men det får jag se när det blir aktuelt. 
Och på tal om film så har jag även tänkt filma min lägenhet idag. Vet inte ifall det blir nått av det men jag ska försöka iaf.

Mja nu ska jag försöka käka lite frukost och så får vi se vad det blir sen:)
kram på er


Kommentarer
Postat av: D

hahahhaha, snyggig e du altt:) älskar dig på kungsgatan;)

2009-02-08 @ 15:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0