Hej mina kära läsare:)

Nu vill jag börja med att än en gång be om ursäkt för den dåliga uppdatering. Men som ni vet så har jag ju en del och göra här hemma nu när mami lämnat mig:( Jah och igår sov jag dessutom bort hela dagen då jag inte alls mådde nått vidare bra. Men efter att ha sovit bort en hel dag var jag bra igen:) 

Senare på kvällen var jag ute en sväng med några vänner. Tyvärr blev det inga bilder. De nämligen så att igår blev det ingen förfest utan direkt utgång, vilket ju blev ganska sent då. Jag kände i och för sig inte för att gå ut alls men eftersom att jag hade lovat dom dagen innan så följde jag med ut ändå. Drack inte så mycket dock, två cider och en drink, jag blev bjuden på. Egentligen borde jag skippat drinken med tanken på mina mediciner jag äter. Men som man brukar säga så är det ju lätt att va efterklok. Innan utgången igår så hade jag påbörjat min grundliga städning här hemma. Observera då att klockan va närmare elva. Men då det var fredag igår antog jag att det var ok att dammsuga så sent. Jag menar min dammsugare låter betydligt mindre än vad mina för- och efterfester gjort hittils. Det har ju vart en hel del både för- och efterfester här hemma hos mig:)
Men nu hör ni nu ska jag försöka vakna till liv här och kanske tom försöka få nått gjort idag:)




Ja oj ja, här vart det inte vidare nyktert. Men det blev en bild på mig iaf på väg upp i hissen:)
Hade på mig kortärmad från Filippa K, Väst Cream, Jacka Fornarina, Skärp Tiger of Sweden och jeans från Replay.


Kommentarer
Postat av: Sanjoo

Hej där du e så snygg ju =)

2009-02-15 @ 17:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0