Godmorgon

Anledningen till att jag inte bloggade nått igår kommer jag att tala om för er imorgon för att just nu är jag inte tillräckligt klar i huvet för det. Jag har nämligen vart ute och festat med min underbara väninna Mia. Vi hade verkligen skit roligt ska jag tala om för er. Först var vi lite hemma hos mig och drack. Till en början drack jag bara cola för mina mediciner bör ju egentligen inte blandas med alkohol överhuvudtaget. Men eftersom att jag tidigare idag vart och gjort lite ärenden på stan, däribland vart på systemet och köpt vin till Mia så köpte jag även två cider till mig själv. Men jag började inte dricka förens efter nio någon gång. Jah för jag ville spara det roliga till sist eller vad man nu säger. Och eftersom att jag var tvungen att gå ut med hunden vid nio så tog jag det efteråt. Riktigt kul kväll blev det iaf. Det var tom roligt att fastna i hissen, fast de klart med min klaustrofobi fick jag ju naturligtvis lite panik. Jag menar hissen här i huset är ju inte världen största om man säger så. Så där satt jag och min lilla vovve och vänta på att någon som kunde hjälpa oss skulle komma. Men det gick ganska fort. Så vi kom ut iaf.


Efter vi hade vart ute med hunden så satt vi här hemma hos mig ett tag till, drack och gjorde oss i ordning. Sedan bar det av till Ankaret. Men där var det inte så jätte kul. Eller det blev ju det sen men då ville Mia dra till Mastis så jag hade inget annat val än att följa med. Just när dom börjat spela bra musik på Ankaret men men. Vi hade kul på Matmagasinet med. Vi drack, dansa, va ute och rökte om vartannat. Precis som en perfekte utekväll ska vara. Och då menar jag verkligen perfekt. De nämligen så att en utav oss party pinglor har en tendens att bli för full ibland. Men ikväll gick det hur bra som helst. Så kvällen var verkligen lyckad. Så tack Mia för denna underbara kväll, jag hade verkligen skit roligt och hoppas att du med hade det. Åter igen tack älskade vän:)



Är hon inte sötast i världen? Hon ser så oskyldig ut på den här bilden.



Men där bedrog ni er allt, med vinflaska i högsta hugg är hon inte lika oskyldig längre...hehe



Här är hon extremt glad över att vara på Ankaret. Hmm hon tycker ju inte ens om Ankaret...hehe



Här är vi i full gång, verken vi eller fotografen kunde sitta still till musiken på Masti. Så därav den suddiga bilden. Men visst syns det väll att vi hade kul ändå;)



Här försökte vi sitta still. Men av bilden att dömma var detta ett misslyckat försök...hehe



Men efter allt kul så blev Mia väldigt trött....



Och somna så vi fick gå hem helt enkelt. Men gud vilken rolig kväll det va, får vi allt göra om snart:)

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0