God morgon

Jah, för mig är det ju morgon nu då jag försov mig. Meningen va väll att jag skulle gå upp klockan 10.00 men gud vad svårt det var att gå upp så tidigt. Så jag stängde av klockan och somnade om. Inte ens Diana kunde väcka mig då han skicka ett sms straks innan 10 och gav mig order om att gå upp...haha

Men nu är jag ju vaken. Har just snackat med Marco, så nu är han på väg hit. Han sitter på tåget till Herrljunga nu:) Sen har jag även hunnit med att käka frukost. Jah det blev en sån där hemmagjord yoghurt. Den här blev dock ännu godare än den igår, för idag skippa jag skogsbären och juicen och la i lite socker istället. Mycket godare blev den. Fast det beror nog på att den smakade mer rabarber, och jag är ju helt galen i rabarber. Fast nu har jag inte mer tid till att snacka om min frukost. Har nämligen massor att göra innan Marco kommer. Som att stoppa mina tossingar i ett fotbad:) Sen måste jag även stryka en massa kläder:(
Men vi hörs:)



Dagens frukost och världens godaste hemmagjorde yoghurt:)



Världens goaste säng som jag hade problem med att lämna idag:(
Mina fina påslakan är ju jätte sköna dom också. Dom fick jag av Diana i 21års present:) hihi


Kommentarer
Postat av: Anonym

heheh å ja som tänke att nu ha du sovit klart för idag..heheh

å jo...de va på tiden att påslakanet kom med på bild, hehe:) pusss på dig sötis

2009-02-23 @ 21:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0