Ensam igen:(

Pappa var ju här en sväng idag och hämta mami, så nu är jag ensam igen:(
Tråkigt tycker jag i och med att jag vill ha min mami här. Vi har ju så skoj tillsammans. Specielt när hon sitter och läser sina romaner och jag stör henne var och varannan minut:)

Men för att se det från den positiva sidan så kan jag ju iaf börja röja undan lite här hemma nu. För det går ju inte när mami är här. Nej för lägger jag en sak där den ska va så är den inom loppet av nån minut flyttad till ett annat ställe, och det går ju inte för sig. Saknar min mami iaf:(


Så det va vell det absolut tråkigaste som hänt idag. Annars har dagen bara gått åt till o tvätta en massa kläder eftersom att jag inte tvättat på evigheter, känns det som iaf. Fick boka in dubbla tvättider för att det va så himlans mycket tvätt. Herregud jag visste inte ens att jag hade så här mycket kläder. Men men nu är det klart iaf. Nu ska allt bara strykas och läggas in i garderoben, för just nu ligger allt bara i soffan.


Sen måste jag nog städa lite här med för imorgon kommer det antagligen folk hit. Nej det blir förmodligen ingen större fest som det brukar va här. Men det blir vell till att några kompisar som jag inte sett på ett tag kanska kommer över en stund och då måste det ju se lite städat ut iaf. Men jag kommer nog få hålla på hela natten om jag ska få undan all tvätt till att börja med...haha


Annars har jag nyligen kommit hem från stan. Eller asså jag bor ju i stan men nu är jag hemma så att säga. Hade inte tänkt och lämna lägenheten idag överhuvudtaget just för att det är en sån jäkla röra här och för att jag så gärna vill få i ordning allt. Men så ringde gulliga Emili och undra om jag hade tid och ses en stund. Och de vell klart jag hade det. Så vi tog en fika här nedanför på Blå Valvet. Jag, Emili och Björn. 

Efter fikat gick vi runt en sväng på stan, och nu är jag hemma igen:)
Men de va riktigt trevligt faktiskt. Har ju inte sett dom på evigheter ju.

Om man nu kanska skulle börja ta itur med städningen:)



Innan mami lämnade mig idag så hade hon gjort ännu mer matlåder till mig:) Det är köttfärssås som jag älskar så mycket... Mums

 

Jag och Emili på stan... Självklart ska jag ju fula mig så fort kameran kommer fram, men ni som läser regelbundet är vell vana vid detta nu antar jag;)



Mina två gullungar, Emili och Björn:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh den köttfärsåsen är så himmla gooood :D den har jag ju ätit några gånger i fyllan ;)

2009-02-10 @ 18:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0