En sån underbar dag:)

Ja, idag är Sandra väldigt glad. Jag har fått mycket nyttigt gjort idag och så har jag såklart träffat mina vänner från skolan. 

 
Tog mig en sovmorgon som vanligt. Sovmorgonen var tänkt till 11 idag men den blev dock avbruten redan vid halv elva då min kurator från Borås ringde och ville snacka allvar med mig. Nyvaken som jag var bad jag henne dock att återkomma...haha Vad snopen hon måste ha blivit... Hur som hälst försökte jag att vakna till liv därefter. Käka lite frukost och ringde upp syon, som lyckligtvis hade blivit frisk och va på skolan idag. Så vi bokade in en tid klockan ett så nu verkar det dom att allt är som det ska. Förberedelserna inför högskoleprovet börjar nu på Onsdag, klockan ett ska vi va där. Dessutom verkar det vara högtid att anmäla sig till högskoleprovet nu så man inte missar detta. 
Vad gäller mina två ämenen som jag läser på distans så är det som jag trode dvs att jag enbart behöver läsa ett utav ämena på distans. Vilkat jag också fortsättningsvis ska göra, ska bara medela min lärare i svenskan att jag slutar.
Sen har jag även vart på jakt efter boken i samhäll och nu har jag hittat den:) Ska till skolan imorgon igen och hämta den bara.

"Sen kan jag börja plugga så det ryker om det:)"
 
Annars har dagen vart toppen hittils. Fick ett halv sönderrivet brev idag av brevbäraren men de va ingen större fara med det. Gick ju och se vad det stod så:) Brevet skulle ju dessutom bara skrivas under och skickas tillbaka så det gick så bra så:) Sen träffade jag en massa kompisar på skolan. Tog en cigg med Mårten som i övrigt var min elevskyddsombuds kompanjon då jag väl gick på skolan. Träffade bla Alex på skolan... hehe han e så go han. Tjata hål i huvet på mig gjorde han men de vell hans sätt att visa sin glädje eller nått, vad vet jag. Nu ska jag iaf in till Ulla och ta mig ett bloss. Sen ska jag ta itur med alla papper som jag fått av syon och även kanske göra min anmälan till högskoleprovet. Jah vem vet...hihi

pöss på er



Här är jag ute i kylan:) Ser ni nu vad bra min kära jacka kom bra till andvändning nu när det är snö ute och allt;)



Här står Mårten ute och röker i rökkuren.



Nja visst blev den lite suddig men visst syns det att det är jag och Alex iaf:)



Alex fick börja med att spränga:)



Dålig förlorare som jag är var jag ju fast besluten att jag skulel vinna, dock blev det tyvärr inte så:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0