Diana var är du?

Så här ligger det till. Jag har ring och ringt och ringt, men inget svar har jag fått. Var håller du hus?

Snälla ring mig om du ser detta:)


Nåja i övrigt har dagen idag vart bra. Jag har just käkat så nu är jag jätte mätt. Räkmacka blev det, muma:) Fart nu ska jag ta mig en huvudvärkstablett. Jah tror jag börjar lida av kronisk huvudvärk eller nått åt det hållet. Har haft ont i huvet flera dagar i rad nu:( Men hursomhälst hoppas jag att den snart förvinner för jag måste plugga ikväll:) Sen måste jag upp tidigt imorgon då vaktmästaren ska komma förbi någon gång under morgondagen:) Hyllplanen ska ju upp nu för er som lyckats missa detta...hihi
pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0