Dagens

Så nu har jag ätit världens godaste risotto med fylld kyckling. Vet inte riktigt vad den är fylld med eller hur man tillagar det hela men väldigt gott är det. Efter som att jag inte är någon vidare bra på mat lagning så gör min mami matlåder åt mig som hon fryser in. Jah en jäkla massa mat blir det när hon är här och kylskåpet är fullt som bara den enligt min mening. Grejen är den att jag inte äter så värst mycket när jag är själv, dessutom gör min medicin att jag oftast inte har någon matlust alls. Men det bryr sig inte min mami om för här förbereds det för kristider...hihi


Här är dagens matlådor som ska frysas in:)


Tänkte fråga vill ni att jag lägger ut recept på de olika maträtterna hon gör åt mig?
Neh nu ska jag se film:) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0