02.54

Jag tänkte berätta lite om hur gårdagen vart och vad jag gjort. Eftersom att jag pratade i telefon till typ fyra på morgonen så gick jag ju inte och la mig förens klockan var fem. Så jag sov väll till en två på eftermiddagen skulle jag tro. Efter många om och men steg jag väll dock upp så småningom och gjorde mig i ordning för dagen. Hade läkartid idag klockan 15.15 med så jag fick ta en taxi till Marieberg för att hinna i tid.
Det hela gick väll ganska fort så jag fick vänta en hel timma på att bussen skulle komma. Fast konstigt nog gick tiden väldigt fort. Kan även tala om för er att jag vid den här tiden var nått så fruktansvärt hungrig. Tror nog aldrig jag kommer glömma just den här hungerkänslan.

Sen vid en kanske sjutiden kom min väninna Mia. De va ju ett tag sen vi sågs nu så det var riktigt kul och se henne faktiskt. Men nej, det är inte Mia som är orsaken till att jag är uppe så här dags. Utan snarare min granne Ulla som kände för en promenad straks efter 00.00 tiden. Så vi tog en promenad runtom här i stan. Sen gick vi till Statoil och köpte oss ett paket mums mums och cigg. Därefter gick vi hem igen och mums mumsen var minsann riktigt goda saka jag tala om för er. Fast nu är jag så trött att inte ens mums mumsen lockar mig längre. Nej nu vill jag bara sova i min goa säng som ropar på mig.

Natti Natta


Tycker Mia ser väldigt rolig ut på den här bilden. Tror hon typ fått för sig att kryka ner i påsen eller nått liknande... hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0