Wips, så vart jag hemma från Göteborg…

Nej, jag har inte drömt för jag har verkligen vart i Göteborg, igen! Vet verkligen inte vad som flög i mig för tanken var ju den att jag skulle sova en stund till att börja med men så hamnade jag i Göteborg. Det blev en snabb vända dock med tanken på att jag får panik av att trängas med alla jävla människor som blivit helt galna pga mellandagsrean. Jag menar hade man inte vetat bättre hade man lätt kunnat tro att allt var gratis i butikerna, med tanken på att människorna bokstavligen slåss om varorna.

Själv tog jag det jävligt lugnt för att slippa få utbrott på någon stackare om denne av misstag skulle råka stöta till mig eller ännu värre och trampa på mig! Som tur var trampade ingen på mig men hade detta inträffat hade personen i frågan fan i mig fått veta att han/hon lever…

Nu är jag hemma iaf...

Älskar er /
             /MissDynamite



Det har verkligen kommit hur mycket snö som helst, det första jag fick göra var att få bort all snö och skrapa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0