Vinterrensning!!!

Som nu ju redan vet så är det ju rensning inför vintern hemma hos mig och tro mig det här tar tid då jag samtidigt försöker städa. Men likförbannat ser det ut som en atombomb nyss landat här. Har rivit ut allt ur alla garderob, skåp osv. Mycket av det jag rensar ur nu ska säljas på tradera, mest för att det bara ligger här och samlar damm. Just nu ligger bara ett par silverpumps till försäljning på Tradera men mer kommer så småningom, så håll utkik.

Nu ska jag återgå till vinterstöket!

Älskar er /
             /MissDynamite



Hallen...



Köket...



Rummet del 1...



Rumet del 2...


Kommentarer
Postat av: -------------- NORA - HOTVOGUE ----------------

Hej! Vilken snygg blogg du har:) Hur har din lördag varit? Kram!

2009-12-12 @ 21:00:45
URL: http://hotvogue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0