Varför inte slå två flugor i en smäll?

Det är lördag vilket alltså för många innebär en vild party kväll men för lika många innebär lördagen mys framför en bra film hemma i soffan. Det är ett självständigt val man gör, men visst kan jag hålla med om att det ibland kan bli lite svårt att välja.

 

JAG HAR DOCK ETT FÖRSLAG!!!

 

Får man svårt att välja föreslår jag nämligen att slå två flugor i en smäll med outfiten medan. Och jag menar hur snygg och alternativ är den inte? Ja, här snackar vi alltså mjukisbrallor och ett helt vanligt linne som kombinerats ihop med korsett och högklackat, en bedårande kombination enligt mig.

 

Enligt vad jag se och läsa mig till (trotts min urusla engelska) så tror jag stenhårt på denna trend. Denna trend kommer slå stort om inte i Sverige så iaf utomlands, jag hoppas dock på att även Sverige anammar denna trend då den ser störtskön ut och antagligen är också.


Älskar er /
             /MissDynamite



Skulle du kunna tänka dig att gå ut med denna Outfit?

Kommentarer
Postat av: Caliente

Svar Jag ska faktiskt se den ikväll tänkte jag, ( flickan som lekte med elden då ).

2009-12-05 @ 17:21:20
URL: http://kamasutraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0