Tänka sig att jag mösa mig upp till skolan ändå…

Grejen är ju den att jag egentligen börjar tidigt idag men jag och min mattelärare har gjort upp om att jag ska få komma en timma senare bara jag gör det jag ska på lektionen. Så då har vi gjort så idag och det har funkat hur bra som helst. Jag har fått massort gjort:)

 

Har även vart på engelskan vilket har vart mindre roligt idag men där fick jag också en del gjort. Och ännu gladare är jag över att jag inte behöver komma imorgon till engelskan för dom ska baka i den klassen som jag egentligen inte går i utan är bara med under deras engelska timma. Perfekt!!!

 

Fast grejen är ju den att jag inte ska till Universitetet på fredag heller vilket alltså innebär en långhelg för min del. Frågan är ju bara vad jag ska göra, jag känner mig redan rastlös.

 

Men men nu ska jag lägga mig och vila lite för snart kommer Martina.

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

gokväll i kylan ;)

allt bra?

2009-12-02 @ 17:56:32
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0