Tänk att...

Jag har varit på jakt efter just en sån här jacka i flera veckor. Jah, jag har tom engagerat folket i min omgivning i jakten på just en sån här paljettjacka, men utan nå vidare resultat. Så när jag väl hittar den perfekta paljettjackan, ja då kostar fanskapet 999kr. En paljettjacka liksom!!! Den är då fanimig inte värd mycket pengar. Jag menar hur länge till kommer paljettmodet att hålla i sig? Inte så värst länge enligt min mening, så nej det blir ingent inköp av just denna paljettjacka. Kanske en bligare variant dov, om jag nu hittar någon liknande just den här annars får det va. Men snygg som fan är den allt ändå, eller vägar ni säga emot?

Älskar er /
             /MissDynamite



Jimmy Choo för H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0