SVAR PÅ TAL!!!

Anonym om SVAR PÅ TAL!!!:

Är du helt säker om det är rätt person som skrivit alla dessa inlägg?Jag kan ju i alla fall garantera dig att du är helt ute og cyckler!Och det du har skrivit där om att du struntet i ho,verkar int som det,iom att du lägger all din tid på att spåra Ip nr. I fortsättningsvist så tror jag heller inte att detta har något med en kille att göra eftersom du inte skrivit eller lagt ut någon bild på den så kallade "killen" du tar. Sedan är detta såhär att det du har gjort med att lägga ut IP nr anses som större brott IOM att detta enbart är polisgöra. Sedan bryter du även mot laget genom att lägga ut namnet när det väl handlar om något sådant .
Detta är inget illa Menat mot någon utav er flickor men jag arbetar själv inom kommunen och kan detta därför är det smartaste ni kan göra är att lägga ner allt.Du verkar själv väldigt desperat och kan inte försvara dig själv utan hota(väldigt dålig ide)



Svar: Ja, jag är helt säker på att många INTE alla inlägg kommer från en enda person. Personen i fråga anklagar mig för att jag tagit hennes så kallade pojkvän ifrån henne, patetiskt! Men så ligger det till!


Nej, jag har vettigare saker för mig än att ”spåra” IP nummer hit och dit. Tro det eller ej! Anledningen till att jag ens orkar ge svar på tal är för att ni läsare verkar tycka att det är kul då läsarantalet stigit markant den senaste tiden. Ska vi va ärliga så är ju ett högt läsarantal hela grejen med blogg eller hur? Sen om ni skriver snälla eller elaka saker i kommentars fälten det intresserar mig ytterst lite, för att inte säga inte alls.


Sen vill jag göra klart för er alla att jag även fortsättningsvis inte kommer att lägga ut bilder på killarna jag dejtat/dejtar och kommer att dejta pgv att även jag har ett privatliv som jag vill hålla för mig själv.


Vad gäller snuten ger jag mig gärna inte in i någon diskussion om vad dom gör och inte gör, för vad jag vet gör dom inte ett jävla skit! Så vad är det som egentligen är polisgöra?


Vad fan är det du säger HOTAR JAG!? Här har jag dessvärre ingen kommentar men ett tipps är att du går tillbaka och kollar gamla kommentars fälten så får du själv se vem som hotar vem, alltså innan du börjar döma folk till höger och vänster.   

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer
Postat av: Annika

Pinsamt att du verkar tro på det där själv.



// Annika, FORTFARANDE Malmö-bo (om jag flyttar, I let you know, I promise!).

2009-12-25 @ 22:08:56
Postat av: åsa

Ska vi va ärliga så är ju ett högt läsarantal hela grejen med blogg eller hur? men du skrev till mej buhu att jag tappar dej och några läsare när jag skrev det... men nu skriver du så? .... dubbel moral...

2009-12-25 @ 23:16:29
Postat av: Malin

Alltså att du själv tror på det där med att du tar hennes kille,var det inte som så att hon redan lämnat Jonas? Så tekniskt sätt så kan du ju inte direkt ta någons kille va. Men att du väljer att uttrycka dig så verkar som om du själv önskar att du tar hennes kille.Jag personligen tror inte på ett skit av nått du har skrivit va fan du nu heter "missdynamite" Så svara mig när du har något vettigare att svara med

2009-12-26 @ 20:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0