SVAR PÅ TAL!!!

Anonym om Hur har ni det?:
kan du ta bort mitt IP-nummer från ditt inlägg nedanför om svar på tal? det är fortfarande olagligt

Svar: Visst jag kan ta bort ditt IP nummer. Det spelar liksom ingen roll om jag så tar bort hela ”svar på tal” inlägget med tanken på att det är ett gammalt inlägg som alla redan läst. Men saken är den att jag skiter både i dig och ditt IP nummer egentligen, det gör med all säkerheten snuten också ska du se;) Det jag ville påvisa med det här var/är att du inte är anonym, INGEN ÄR ANONYM LÄNGRE!!!

Vidare är det inte heller konstigt om jag anser att du är mytoman. Jag menar du skriver under namn som Lisa, Karin, Kajs och jag vet ej fan vad samtidigt som JAG KAN SE DITT IP NUMMER. Jag ser att samtliga inlägg kommer från en och samma plats på karta vilket man då med arselet kan räkna ut att det är en och samma person som skriver. Så visst förstår jag att det måste vara pinsamt för dig att bli uthängd på det här sättet där vem som häst kan läsa allt, det hade jag med tyckt.

Man ska vi prata om lag hit och dit ber jag dig omgående sluta trakassera mig och framförallt sluta hota mig. Att jag tar din kille ifrån dig är inte det minsta olagligt att du hotar mig däremot är det.

I ett föregående inlägg undertecknat IVANA med samma IP nummer som detta inlägg (så klart) skrev du följande
"och bättre kommer det INTE att bli, det kan ju JAG lova dig från och med NU!!!!!!! =D=D" vilket jag tar som ett allvarligt hot. IP numret säger att båda inläggen kommer från en och samma dator i Degerfors;)


Annika om SVAR PÅ TAL!!!:

Alltså, jag vetefan vad ni små flickor bråkar om. Men du ska ju knappast komma och lära andra att de ska skriva korrekt svenska, för din är så usel att din svensklärare måste ha mardrömmar!? "Byxer" och "dom" är två bra exempel på detta... Jisses människa, sluta att våldta språket!

Sen, vem är beroende av vem? De/hon som läser din blogg (du har väl en blogg för att man ska läsa den eller har jag missuppfattat grejen?) eller du som försöker hänga ut dem hela tiden? Vilket jag må säga, är rätt töntigt gjort av dig. Är du nu så mycket mer mogen än dem så bevisa det?

Samt att om du nu är så duktig och har "folk som spårar ip" (ofta, bara polisen kan se exakt vem som har ett visst ip-nummer) så borde du veta att hänga ut ip är olagligt.

Alles für mich. Guten abend min vän, hoppas du hittar något vettigare än detta att lägga din tid på, för du är helt ute och cyklar just nu.

förresten så heter jag Annika, är 18 år och bor i malmö. Nu slipper "ditt folk" spåra mig, bra va?

Svar: Kul med läsare ända nere från Malmö:) Är du i Västerås och hälsar på någon över jul nu eller?;)

Älskar er /
             /MissDynamite

 

 

 

 

 

 

 

Annika om SVAR PÅ TAL!!!:

Alltså, jag vetefan vad ni små flickor bråkar om. Men du ska ju knappast komma och lära andra att de ska skriva korrekt svenska, för din är så usel att din svensklärare måste ha mardrömmar!? "Byxer" och "dom" är två bra exempel på detta... Jisses människa, sluta att våldta språket!

Sen, vem är beroende av vem? De/hon som läser din blogg (du har väl en blogg för att man ska läsa den eller har jag missuppfattat grejen?) eller du som försöker hänga ut dem hela tiden? Vilket jag må säga, är rätt töntigt gjort av dig. Är du nu så mycket mer mogen än dem så bevisa det?

Samt att om du nu är så duktig och har "folk som spårar ip" (ofta, bara polisen kan se exakt vem som har ett visst ip-nummer) så borde du veta att hänga ut ip är olagligt.

Alles für mich. Guten abend min vän, hoppas du hittar något vettigare än detta att lägga din tid på, för du är helt ute och cyklar just nu.

förresten så heter jag Annika, är 18 år och bor i malmö. Nu slipper "ditt folk" spåra mig, bra va?

 

Svar: Kul med läsare ända nere från Malmö:) Är du i Västerås och hälsar på någon över jul bara eller?;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har inte skrivit något inlägg med ivana som namn. jag har skrivit tre eller fyra kommentarer hittills varav två ber dig att ta bort mitt ip-nummer som hängs ut, vilket strider mot pul.

2009-12-25 @ 00:15:50
Postat av: Annika

Du är så ute och cyklar. Det du ser är vart internetbolagen är, har du inte ens koll på det? Söker du på mitt nu står det Växjö och inte fan är jag där. Jisses lilla du.



Gå och gör något du behärskar istället för att sitta och tro att du faktiskt har koll, för nu har du gjort bort dig.

2009-12-25 @ 00:17:19
Postat av: Anonym

Är du helt säker om det är rätt person som skrivit alla dessa inlägg?Jag kan ju i alla fall garantera dig att du är helt ute og cyckler!Och det du har skrivit där om att du struntet i ho,verkar int som det,iom att du lägger all din tid på att spåra Ip nr. I fortsättningsvist så tror jag heller inte att detta har något med en kille att göra eftersom du inte skrivit eller lagt ut någon bild på den så kallade "killen" du tar. Sedan är detta såhär att det du har gjort med att lägga ut IP nr anses som större brott IOM att detta enbart är polisgöra. Sedan bryter du även mot laget genom att lägga ut namnet när det väl handlar om något sådant .

Detta är inget illa Menat mot någon utav er flickor men jag arbetar själv inom kommunen och kan detta därför är det smartaste ni kan göra är att lägga ner allt.Du verkar själv väldigt desperat och kan inte försvara dig själv utan hota(väldigt dålig ide)

2009-12-25 @ 17:01:42
Postat av: Anonym

Namnet var Bia.H 32 år gammel

2009-12-25 @ 17:14:50
Postat av: Annika

Heja du ovan! :-)

2009-12-25 @ 17:23:11
Postat av: Anonym

Du verkar ha ändrat en hel del på den här svar på tal va. lite synd, var roligare att läsa tidigare men ja fegisar drar väl sig undan, som du gör nu.

Och du har VERKLIGEN inte koll på något utav det du säger eller skriver! Nästa gång, innan du ger svar på tal, läs för guds skull igenom allt du redan har skrivit tidigare, så att det hänger ihop!

Och håll dig till samma sak istället för att skriva helt oliga saker, väldigt frustrerande!

2009-12-27 @ 03:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0