SVAR PÅ TAL!!!

Ivana om SVAR PÅ TAL!!!:
Du Sandra, jag hatar å få höra saker från annat folk, men nu har jag sätt detta, och jag tycker just nu bara synd om dig själv, för drömma kan du ju iaf, det bevisar du ju nu, Att Jonas älskar dig, jaa du, jag säger inget för du är så jävla dum och blåst och det är bra att du färgar håret blont för du kan stå för det din blåsta jävla hora!

tror du att jag inte har kontakt med Jonas eller, ahah DU SKÄMMER UT DIG SJÄLV JÄVLA IDIOT!!!
hahahaha jag skrattar åt dig, och jag har läst hela din jävla blogg, och nej jag har ingen anledning att skriva annat namn, men som du själv nu lär ha märkt så ar du fan i mig HATAD din hora, och bättre kommer det INTE att bli, det kan ju JAG lova dig från och med NU!!!!!!! =D=D

Och att du tröttnar, NEJ TROR INTE DET VA!!
Roligt liv du har och jag håller med de andra, din jävla misslyckade riks hora!!
Gå och ta livet av dig :D




Svar: JAH, DÄR FICK JAG DIG! Visste väll att det var du som låg bakom alla elaka inlägg. Du är så jävla blåst ditt svartsjuka patrask fattar du inte att alla IP nummer går att spåra?  Jag har folk som spårar varenda IP numer och dom allra flesta kommer från Karlstad dvs från ditt jobb, ett kommer från K-hamn.

Eh, nej jag vet att du inte har kontakt med Jonas och även om du har det tror du verkligen han berättar om alla nätter han tillbringar hos mig? I don’t think so!

Klart du har läst hela min blogg du är ju för fan besatt av mig, du skickar ju minst fem/sex kommentarer om dagen. Inbilla mig inget annat!

Får jag bara fråga hur det känns att vara mytoman?
Vilka andra?
FATTAR DU INTE ATT DU INTE ÄR ANONYM BARA FÖR ATT SKRIVER SOM ANONYM? Du har fortfarande precis som alla andra ett IP nummer som går att spåra!
Du har varit avslöjad ett tag nu men jag har inte velat säga nått för det har ju faktiskt varit kul. 

Nummer 1: Lär dig korrekt svenska så vi andra förstår vad du vill ha fram. Nummer 2: Jag är hellre en rik hora än ett fattigt patrask.

Fortsättningsvis svarar jag på det jag anser väsentligt, men fortsätt du kommentera. Kommenterar du riktigt mycket kanske jag anställer någon som är betydligt mer rapp i käften än vad jag är som kan svara på dina inlägg, jag börjar ju som sagt tröttna rejält på dig!

Älskar er /
               /MissDynamite

            


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha alla nätter i din dröm;) keep on going bitch :D

nej du vet mkt väl att jag inte är nån fattig jävel!;) och jaa klart du måste ha folk;) du klarar ju för fan inte av nått själv;)

2009-12-23 @ 18:18:54
Postat av: Anonym

Förresten lär dig själv svenska, när ja skrev det menade jag inte direkt att du var en "rik" hah patetisk du e

2009-12-23 @ 18:54:30
Postat av: Annika

Alltså, jag vetefan vad ni små flickor bråkar om. Men du ska ju knappast komma och lära andra att de ska skriva korrekt svenska, för din är så usel att din svensklärare måste ha mardrömmar!? "Byxer" och "dom" är två bra exempel på detta... Jisses människa, sluta att våldta språket!



Sen, vem är beroende av vem? De/hon som läser din blogg (du har väl en blogg för att man ska läsa den eller har jag missuppfattat grejen?) eller du som försöker hänga ut dem hela tiden? Vilket jag må säga, är rätt töntigt gjort av dig. Är du nu så mycket mer mogen än dem så bevisa det?



Samt att om du nu är så duktig och har "folk som spårar ip" (ofta, bara polisen kan se exakt vem som har ett visst ip-nummer) så borde du veta att hänga ut ip är olagligt.



Alles für mich. Guten abend min vän, hoppas du hittar något vettigare än detta att lägga din tid på, för du är helt ute och cyklar just nu.



förresten så heter jag Annika, är 18 år och bor i malmö. Nu slipper "ditt folk" spåra mig, bra va?

2009-12-24 @ 20:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0