SVAR PÅ TAL!!!

Anonym om BIG NO NO!!!:
har du lagt ned svar på tal??????????????


Svar: Nej, egentligen inte men jag tröttnar fort som sagt. Visst tycker jag att det är kul att ge svar på tal men du börjar bli jävligt långrandig. Du ältar samma sak om och om igen! Du försöker få det att se ut som att alla mina läsare hatar mig genom att skriva massa anonyma kommentarer! Du presenterar dig som Lisa, Kajsa, Maria och jag vet ej fan allt precis som att jag inte kan se IP numret du skickar från.

Som du vet är jag ju väldigt upptagen och har egentligen inte tid med dig, och nu när jag vet vem du är tycker jag inte att det är lika kul längre. Glöm inte att Jonas älskar mig, bara mig och inte dig…hihi

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörru din misslyckade jävel, jag vill ju ha svar på mina andra inlägg, och vad vill du ha sagt med IP adressen??

Och vem i helvete är den där andra miffot Jonas, hah är det någon som tycker om dig, så är det ju nått fel på den snubben alltså, ujuj

2009-12-23 @ 13:43:49
Postat av: Ivana

Du Sandra, jag hatar å få höra saker från annat folk, men nu har jag sätt detta, och jag tycker just nu bara synd om dig själv, för drömma kan du ju iaf, det bevisar du ju nu, Att Jonas älskar dig, jaa du, jag säger inget för du är så jävla dum och blåst och det är bra att du färgar håret blont för du kan stå för det din blåsta jävla hora!



tror du att jag inte har kontakt med Jonas eller, ahah DU SKÄMMER UT DIG SJÄLV JÄVLA IDIOT!!!

hahahaha jag skrattar åt dig, och jag har läst hela din jävla blogg, och nej jag har ingen anledning att skriva annat namn, men som du själv nu lär ha märkt så ar du fan i mig HATAD din hora, och bättre kommer det INTE att bli, det kan ju JAG lova dig från och med NU!!!!!!! =D=D



Och att du tröttnar, NEJ TROR INTE DET VA!!

Roligt liv du har och jag håller med de andra, din jävla misslyckade riks hora!!

Gå och ta livet av dig :D

2009-12-23 @ 15:44:22
Postat av: Anonym

Bara så du vet, är det OLAGLIGT att publicera IP-nummer. Ville bara tala om det.

2009-12-23 @ 18:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0