Söndagens shoppingtur!

Det slog mig imorse när jag vaknade att tänk om mina läsare tror att jag ljuger för dom? Tänk om dom tror att jag säger att jag vart och shoppat fastän att jag egentligen inte varit det. Jag skriver ju bara en massa inlägg om att jag varit och shoppat men det finns inget dokumenterat på vad jag egentligen köpt, alltså kan det lika gärna vara ren lögn alltsammans. Men för att bevisa för er att jag inte alls är någon lögnare kommer här söndagens inköp, i söndags var jag ju som sagt i Göteborg.

Köpte dock mest bara baskläder till ordinariepris, vad annars;)

Älskar er /
             /MissDynamite




PUDEL - ca 1000kr (Hade på mig den igår)



PUDEL - ca 950 (Har likadan i svart)



PUDEL - ca 1200kr



PUDEL - ca 1200kr



Red Issue - ca 870kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0