”Sno inte Lady Gagas stil”

Nej, nu kommer jag inte ihåg varifrån jag fått citatet ovan men det kommer iaf från en blogg som jag hamnade på häromdagen. Snacka om att jag blev chockad, jag menar vad i hela friden finns det att sno?

 

-          Stilen?

 

Ja, men vilken stil säger jag då? Alla har väll för fan underkläder fastän dom kanske inte förmår sig att gå ut i enbart underkläder som Lady Gaga allt som oftast gärna gör. Och visst har man läst om en och annan kändis som glömt underkläderna hemma men inte fan har någon av dom då gått ut naken för den sakens skull.

 

Så för att sammanfatta det hela: Det finns inget att ”sno”, underkläder är inget nytt fenomen.

Älskar er /
             /MissDynamite
 



Nej, det är inga Chenkläder Lady Gaga går klädd så här ute på stan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0